Rezeki Allah s.w.t itu LUAS..Jangan pernah putus asa. Usaha selagi mampu, ada yang akan membantu ...

Wahai Lelaki...Hargai Permaisuri Hatimu



Assalamualaikum suma
Ada yg masih tgh tido lg ke??
eh eh anak dara mna blh bgn lmbt2 t rezeki xmasuk umah kta owg2 tua..
kalau anak teruna? Xmasuk apa??hehe
Jadi ppuan ni mcam2 kena jga kan?? tapi
xpa..Kita adalah yg special taw..:60:
So, lelaki2 di luar sana hargaila kekasih hati anda tu..
Bagaimana caranya?
jgn rsau..Jom Bella kongsikan..:)

:h:-Awak sangat bermakna dalam hidup saya-
Apa slahnya kalau dlam stahun ke skali ja korg cakap cam ni kat permaisuri hati korg tu.. mesti ati dia berbunga2 gitu..hehe..Tambahan!! Korg gtaw la perubhan yg berlaku thdap diri korg slpas kehadiran si dia...razz

:h:-Saya layan awak berbeza bukan?-
Janganla layan permaisuri ati korg tu wahai lelaki dgn lyanan macam seorg kawan.tapi..Layan la dia berbeza. Beri layanan sbg seorg kekasih yg selayaknya..eh eh korg fham x??hehe..Barula si gadis rasa sgt istimewa..:)

:h:-Awak jangan bimbang..saya kan ada-
Sperti yg kta tahu,,kaum adam akan melindungi kaum hawa..btul?? so, pastikan permaisuri atimu itu merasakan yg mreka selamat di sisimu korg..ok

:h:-Saya runsing,,apa kata awak?-
Ok,..sekali sekala apa salahnya kalau lelaki pula yg dengar pendapat n keputusan seorg wanita..kan2?? Permaisuri ati korg tu akan turut rasa pentingnya mereka di sisi korg..So, jgn sia-sia kan smile

:h:-Err..saya minta maaf kalau saya pernah sakiti awak-
Helo lelaki...xjatuhnya ego n pendirian korg tu kalau minta maaf taw..Malah akan uat permaisuri hatimu itu berasa betapa berharganya mereka di sisi korg..:)

:h:-Awak buat semua ini untuk saya?Terharunya-
Apa salahnya kan kalau kali ni korg tunjukkan la penghargaan korg atas apa yg dia buat tu..kalau dia dah cuba yg tbaik tuk masak sempena besday korg..Walaupun ucap terima kasih ja,,ati si gadis akan berbunga2 taw,..:)

Lelaki..ayuh hargai kekasihmu..
eheheheehe

Terima kasih kerana sudi baca n komen entri ni..:)

7 mari menari bersama Bella:

Nur Aischa said...

sronoknyaa kalau dpt boypren mcm tu. huhuhu

Bella Roast Almond said...

taw xpa..hehe..

tpi da ka zaman skrg??hehe

Ain Zulaikha said...

saya sayang kekasih saya :)

akubest501 said...

sayangilah pasangan anda....

Cik tikah said...

kalau ada lelaki yg mulut di amanis then perangai pun sopan santun, memang terbaik lah! :p

ILA HonEyBuNNy said...

setuju entry neh..

laki neh mmg susah nak kata2 begitu..ehhehe

Bella Roast Almond said...

btul..sronok kn dpt kekasih cam ni
tapi apa2 pun hargai la kekasih kta skrg..:)

copyright 2011 @ All right reserved by Iman Nabella