Rezeki Allah s.w.t itu LUAS..Jangan pernah putus asa. Usaha selagi mampu, ada yang akan membantu ...

Salah & Benar



Assalamualaikum semua..:face39:

Aku x suka kau...itu salah
Aku x sayang kau...itu salah
Aku x rindu kau...itu salah
Aku x boleh terima kau...itu salah
Aku x percayakan kau...itu salah
Aku nak tinggalkan kau...itu salah
Aku benci kau...itu sangat salah

Aku suka kau...itu benar
Aku sayang kau...itu benar
Aku rindu kau...itu benar
Aku terima kau...itu benar
Aku percayakan kau...itu benar
Aku nak kau dalam hidup aku...itu sangat benar


Terima kasih kerana sudi baca n komen entri ni..:)

3 mari menari bersama Bella:

KJK ✿✿ said...

whaa , like lha ayt2 ky atas tu .. hehe :D

Bella Roast Almond said...

:)

thslly said...

Aku mahu AZZ .

copyright 2011 @ All right reserved by Iman Nabella