Rezeki Allah s.w.t itu LUAS..Jangan pernah putus asa. Usaha selagi mampu, ada yang akan membantu ...

Apa yg perlu kamu tahu tentang lelaki?



Assalamualaikum n selamat ari ...
Ari apa ek?
Ari jumaat la..itu pun xtahu..hehe.
wah pagi td sibuk benor dgn aktiviti dpp.
ni dpat la rest skit..curi msa jap..:)
korg dah tgok tajuk entri kan?
so, saja la Bella nak kongsi sikit apa yg kita sbgai ppuan perlu tahu ttg lelaki
ada byak sbenarnya tapi asanya ckup la kan kalau Bella hanya kongsikan 6 pkra ttg lelaki:

:56:Tidak ramai lelaki yg sanggup memasak @ mempelajari sesuatu teknik memasak. Amat beruntung seorg ppuan itu jika temannya sudi memasak makan malam buatnya.

:58:Lelaki memang dilahirkan dgn perasaan yg kuat terhadap kaum yg bertentangan dgnnya. Oleh sbab itu, mereka suka melihat perempuan dan kemudiannya menjeling.

:56:Betapa hebatnya seorg lelaki itu bersikap sprti Playboy dan keluar dgn ramai ppuan, namun dia tetap akan mempunyai seorg teman istimewa. Manakala selebihnyahanyalah kawan biasa sahaja.

:58:Semestinya lelaki juga akan bersedih jika sesebuah hubungan terputus di tgh jalan. bezanya dgn kaum hawa, mereka tidak menunjukkan kesedihan di hadapan org ramai.

:56:Lelaki tidak boleh belajar ttg ppuan di internet mahupun buku. Oleh sbab itu, mereka selalu keliru dgn sikap ppuan @ tidak faham mengapa ppuan bersikap begitu dan begini.

:58:Kebanyakkan masa, lelaki sebenarnya tidak mengetahui perasaan sebenar yg dirasakan seorg ppuan..

p/s: Renung2 kan la..:)
Terima kasih kerana sudi baca n komen entri ni..:)

4 mari menari bersama Bella:

Shawn Razaleigh said...

hehehe. betul3

Nur Aischa said...

wahh haha rupanya mcm tu ya.. hehehe :D

Bella Roast Almond said...

shawn ska la dah dia lelaki..hehe..

Aischa seronok sgt ye..:)

Lily Suhaili said...

Mcamana plak kalau laki tu tak reti2 nak mulakan dulu..

copyright 2011 @ All right reserved by Iman Nabella