Rezeki Allah s.w.t itu LUAS..Jangan pernah putus asa. Usaha selagi mampu, ada yang akan membantu ...

Cinta lama kembali berputik...




Assalamualaikum n hola smua
Adakah anda smua sihat??gembira? sedih? marah?
xpa2..hilangkan la semua rasa yg xbest tu smbil bw ok..:face40:
(formal x?)hehe
ok la tajuk entri Bella ari ni Cinta Lama Kembali Berputik
Cinta siapakah yg kembali berputik? Bella? ye ke?
ke awak2 yg tgah baca ni??
xkisah la siapa2 pun tapi Bella pasti perkara ni pernah berlaku kpda sesiapa ja
Kadang2 cinta yg kita bina tu ada yg terhenti di tgah jalan n
tiba2 cinta tu dtang kembali..kan???
So, Bella nak tahu ni korang dh bersedia ke untuk terima kembali @ tolak sja?
Jom tngok kebaikan n keburukan cinta lama..:102:

:a3:Kebaikan

:m:Cinta sudah mekar
Sprti yg korg sndri sedia maklum, cinta lama ni mmg sudah sedia berputik. tahap mana mekar tu bergantung kpda sbab korg ptus dulu ok. Walaupn korg dh ptus tpi cba tgok blik ada x kalau korg tgok ex korg tu, ada jgak prasaan cikit kat dia??? ha,, sng la. xpyah nak buh baja,siram n tgu tmbuh. kali ni juz korg cntikkn ja lgi tnman tu..:)

:m:Sudah tahu perangai si dia
Ha ni paling nyata la kan..spanjang korg bsama dgn ex dulu msti korg dah tahu prangai baik buruk dia kan. so, korg pndai2 la menilai dari situ..kalau korg rasa yes dia boleh diterima skx lg,.trima sja..if no juz say no! yg nak lyan prngai dia nnti korg jgak kan?? kalau dh korg tahu ex korg playboy or playgirl xkan nak lg??? pikir2 la ye

:m:Family kenal
Bercinta sampai 2,3 tahun ke ats xkan family xknal lg kot..ha, fmly u all dh tau psal dia n fmly dia dh tahu psal u all so sng la kan..xpyah la u all nk bercerita 2, 3 kali pkwe/gf u all yg bru ni sapa plak..Tapi...pilihan di tgn u all ok.


:a3:Keburukan

:m:Sejarah berulang
Lagu Tomok tu ke??haha..xla..setengah org takut gf/bf dia buat keslhan yg sama, so, xsggup nk trima kmbli..cth mcam u all dah tahu ex u all tu slalu curang so agak2 sejarah akan berulang balik x??..:)

:m:Tak serius
Banyak segi la bila kita cakap pasal xserius ni.. ex u all tu xserius lgsg bila ckap psal hbgan u all bdua..ada ja tpik yg dia nak tkar..last2 ptus..pas tu nak kapel blik..then prngai mcam tu gak..ptus smula..then nak kapel balik..haih..sudah2 la tu..g cari yg lain ja..

p/s:Pilihan di tgn korg..terima @ tolak ja..Cinta tu akan datang
Terima kasih kerana sudi baca n komen entri ni..:)

8 mari menari bersama Bella:

huda said...

thanks for your sharing.
^_^

Kuchiki EnnaMoon said...

huhu, macam2 lah skarang nih.. hehe, jodoh takdir atas kehendakNya. Thanx for sharing. hehe :D

Norhazira Mohammad Ikhir Juhari said...

kite b0ley bg pluang kedue.. nt0k si die..kalau cinte itu bt0l2 bputik.. tapi bkn pluang ke3.. renung2kan~ peace!

Bella Roast Almond said...

yup btul3..:)

Fendy said...

ermmm..setuju2.

syamy said...

yeah ! setuju !
memang la semua orang patut diberi peluang . tapi , tengok la keadaan jugakk kan ? hehe .
thanx 4 sharing :D
#sharing is caring , right?#

Nur Aischa said...

uish, saya tak suka dgn keburukannya tu, sbb tu takut nak bercinta dgn cinta lama balik :(

Bella Roast Almond said...

so, apa2 yg kta uat kna la pkir btul2..:)

copyright 2011 @ All right reserved by Iman Nabella