Rezeki Allah s.w.t itu LUAS..Jangan pernah putus asa. Usaha selagi mampu, ada yang akan membantu ...

Lelaki?Perempuan?Perasan? Tak Bermakna...



Assalamualaikum
sihat x smua? dah makan?
hari ni Bella xla bz sgt cuma xsbar nak blik rumah sabtu ni..
nak blik istirehat kat rumah plak..
lama gak la xblik..
so,,kita enjoy..hehe..lgipun nk smbut besdy 25.12 ni kat umah..hehe
promote ckit..haha..apa la Bella ni

ok2..agak2 korg fham x apa bnda la mksd tjuk entri bella tu???
Lelaki? Perempuan? Perasan? Tak Bermakna...
ok2 Bella jelaskan ek..kecian tul tgk muka korg dah berkerut2..hehe

Bila kita sukakan seseorg kita akan buat beberapa andaian yg menunjukkan dia suka kita..kan?
Mesti korg pernah baca kat mana2 buku @ berlaku sndri kat korg..
ok jom tgok andaian2 yg kdg2 xbnar pun :65:

:70:Dia tengok aku la...Dia suka?
Xsemestinya girl or boy tu tgok kita dia suka kta..tah2 tgok org blkang kita..kita ja yg prasan..huhu..xpun dia sebenarnya rabun tpi lupa nak pkai spek mata so, dia tenung punya la lama smpai nak tembus sbab nak pastikan kta ni org ke apa..hehe

:70:Dia tegur aku la...Dia suka?
Alamak girl or boy tu tgur la plak..tak pernah2 tgur, ni mesti dia suka aku..hoho..ok2 msti da yg kdg2 fikir mcam ni??baik ngaku cpat..xsmestinya dia tgur sbab dia suka kta..dia tgur sbab nmpak kta ja yg ada kat situ,,so, dah xda plihan lain tgur n tnya la kta..hehe..mgkin jgak tgur sbab ingat kta ni salah sorg artis malaysia..haaha

:70:Dia senyum kat aku la...Dia suka?
Senyum kan sedekah...so, dah memang girl or boy tu suka sedekah maka dia pun senyumla..untung2 dapat pahala gak..ha tu pasal la dia snyum..bukan sbab suka pun..hahaaha..cian tul kta ni prasan ja..

:70:Dia belanja aku la...Dia suka?
Wah girl or boy tu nak blnja kta la..untungla..:)..makan free ni..eh eh tapi napa kta lak yg dia blnja..berlaku konfius lak kat citu..huhu..Kebetulan dia baru dapat gaji or durian runtuh ke or apa2 yg halal la rzeki tu dia nak kgsi dgn org2 yg dia knal..so, kta tmasuk skali la dlam senarai... bukan sbab suka pun tapi sebab dia dah nazar..aiyo..

Rasanya ckup dah kot Bella merapu2 ni..hehe..
babai..:face8:

Terima kasih kerana sudi baca n komen entri ni..:)

6 mari menari bersama Bella:

Nur Aischa said...

ohh mcm tu kea. haha alamak lps ni dh taknak perasan lagi la.. :D

Bella Roast Almond said...

hehe,,:)

MisEyz BLurz said...

betul betul kasihan...hihihi

syamy said...

haha . macam pernah berlaku kat diri sendiri je .
p xde la terlebih perasan sgt . haha
entries yg menarik la sys :D

Bella Roast Almond said...

hehe..:)

Afiqah Nabilah said...

jalan-jalan baca entry baru. terjah balik! thecreativecraft.blogspot.com

copyright 2011 @ All right reserved by Iman Nabella