Rezeki Allah s.w.t itu LUAS..Jangan pernah putus asa. Usaha selagi mampu, ada yang akan membantu ...

Kasut tinggi or high heels??






Assalamualaikum
sihat x? kalau sihat tu bgusla.alhamdulilah
Bella pun sihat cuma bz cikit.
normal la bila dh jadi student u ni..:)
kepada adik2 yg tengah cuti sek tu dah rncang percutian ke mana2 ke??
mesti best kan??:95:
apa2 pun selamat bercuti

korang ada nampak gmbar kasut tinggi kat atas ni?
kalau ye bgus,,kalau x sila la buat spek mata ke?hehe
Bella bkan nak jual kasut la..xsmpai tahap tu lagi.:22:

Kepada peminat kasut tinggi korang sedar x keburukan pakai kasut tinggi selain kebaikkannya?
mungkin ada yg sedar n ada yg x..
xpa2..Bella nak kgsi sikit la keburukan pakai high heels ni..:65:

:47:Punca rambut cepat gugur..

:47:Mengalami masalah kesuburan untuk mendapatkan anak

:47:Menyebabkan leher, lutut, sendi, tulang belakang dan otot menjadi sakit.

:47:Turut menyebabkan pening kepala dan gangguan kitaran haid

Korang takut x dengar tu??
Apa2 pun terpulang la kepada individu tu sendiri.
Boleh pakai tapi jangan la selalu
n lebih baik elakkan pakai kasut tinggi bila jalan jauh2 or waktu shoping..:)

Bella xboleh pakai sbab dah tinggi..hehe

Terima kasih kerana sudi baca n komen entri ni..:)

8 mari menari bersama Bella:

Zylee Rahman said...

Serious? Dah lah suka gila pakai heels walaupun dah tinggi :)

Bella Roast Almond said...

yup..tu kajian yg owg buat la..

Bella Roast Almond said...
This comment has been removed by the author.
Bella Roast Almond said...
This comment has been removed by the author.
Eein Azryn said...

saya memang tak minat pakai heels walaupun saya tak tinggi macam Bella. hehe.

Bella Roast Almond said...

he..rendah pn comel gak wlaupun xpkai heels

Nur Aischa said...

fuhh nasib baik takda kasut tinggi tp keinginan nak pakai tu ada, tp dah tahu keburukan dia ni tak jadi lah hee

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

dulu ms moda belia selalu pakai heels just now after ader anak x jrng sgt nk pakai....sgt rs x selesa gituew ngeee

copyright 2011 @ All right reserved by Iman Nabella