Rezeki Allah s.w.t itu LUAS..Jangan pernah putus asa. Usaha selagi mampu, ada yang akan membantu ...

Jealous!



Assalamualaikum n holaa kawan2..
jealous??
xda sesiapa pun dapat lari dari perasaan cemburu.
korang yg tngah baca ni??macam mana?? mesti pernah ada rasa cemburu kan?
Bella pun ada gak,..
cemburu ni mcam2 kan? ada yg cemburu kuat! cemburu buta! cemburu cikit!he
selalu bila cemburu apa yg korang buat?
ha? serang orang tu? sepahkan rumah? mkan byak?
jgan la buat semua tu..xchat pun semua benda tu.
jom tgok apa yg korang bleh buat bila tgah cemburu :face25:

:37:Minum air masak, paling sedikit 3 gelas.

:32:Tarik nafas dalam2 kemudian hembuskan sekuat mungkin. Lakukan ikut tahap cemburu.he

:24:Pasang muzik kuat2 n nyanyi skali..tenangkan fikiran tuu

:64:kalau rumah korang dkat pntai ni sgat bgus..bolehla pergi tepi pntai n tgok pntai tu sdlamnya n hirup udara segar sbyak mungkin..

:face36:menangis la sepuas hati.

:54:berdoa la pada yg Maha Esa untuk kuatkan hati korang,,atasi rasa cemburu korang,,hikmah cemburu korang tuu.. DIA tahu apa yg terbaik tuk kita..

Namun
Alert 4 kemungkinan bila si dia cemburu!!!
:86:Si dia benar2 sayang dan takut kehilangan u
:62:Si dia jenis yang posesif dan mahu menguasai
:90:Si dia berlaku curang dan tidak mahu 'disaingi'
:85:Si dia mempunyai trauma yg mendalam dan mungkin tidak pernah diceritakan

Make sure tau semua ni..
daa...twink twink

Terima kasih kerana sudi baca n komen entri ni..:)

2 mari menari bersama Bella:

Lily Suhaili said...

Kalau lah rumah dekat dengan pantai..... :)
Menangis pun best jgk.. hee

Bella Roast Almond said...

hehe..boleh gak tuu

copyright 2011 @ All right reserved by Iman Nabella