Rezeki Allah s.w.t itu LUAS..Jangan pernah putus asa. Usaha selagi mampu, ada yang akan membantu ...

Bella suka!!!



:face64:apa yg Bella suka ek????Bela suka tgok cita hindustan laaa....:67:mnat tgok cita hindustan ni dah mncul dari sek rendah lagi..hehe..Bella prnah dgar org ckap cita hndustan ni hnya psal cinta then gaduh2..:p..kalau hindustan dlu2 mmang pun tapi skrang kan ada ja yg dah xbuat filem hndustan cam tuu..cth mcam mohabbatein, kabhi kushi kabhi gham dll..:60:


:face32:tapi kalau tgok cita hindustan ni,,yg pling lemah skali bila air mata ni nak kluar jugak,..sobsobsob..malu laa...:6:wlaupun dah tgok cita tuu bkali2, air mata ttap jugak keluar.. masa tuu,papa bella mula la ambil satu kotak tisu ltak dpan bella(perli la tuu)...:p..


:62:Bella ada mnat sorang pelakon hindustan ni...ni laa Rani Murkherjee...mesti ada yg knal kan??

Bella suka dia sangat sbab dia comel..wlaupun dia rndah n sdikit hitam manis..tapi dia sgat menarik..suara dia ada serak2 bsah ckit..best..:86:twink twink...

Kalau hero pula???sapa ek?? cuba teka...:s:..ni laa Arjun Rampal..hensem x??:95:
Mama Bella pun suka dia jugak...dia tgi lampai..hensem laa..hehehe..(jgn marah boy).


:88:disebabkan minat sgat kat cita2 hindustan smpaikan buat asaiment komunikasi pun guna cita hindustan..hehe..cita ni laa..:65:

kat bawah ni antara cita2 yg prnah Bella tgok..(kalu nak letak suma mmg pnat la..hehehe)





:m:enjoy it..twink twink
Terima kasih kerana sudi baca n komen entri ni..:)

3 mari menari bersama Bella:

Lily Suhaili said...

Woiiiiiii
Curi hero lily : Arjun Rampal !
hehehehe <3

.farah nadhirah. said...

wah wah. peminat hindustan yee. same la kita :)

Bella Roast Almond said...

to Lily,,kta kongsi hero laa..twink twink...

to farah,,best la jmpa geng..hehe..da cita best gtaw laa

copyright 2011 @ All right reserved by Iman Nabella