Rezeki Allah s.w.t itu LUAS..Jangan pernah putus asa. Usaha selagi mampu, ada yang akan membantu ...

Tinggalkan dia..jika


cinta itu bisa menjadikan manusia hanyut ke mana-mana
cinta itu menyeronokkan
cinta itu menyakitkan
cinta itu pedih
cinta itu sukar diungkap
cinta itu apa?
:h:
Apa pun cinta,, korang suma pernah, sedang, dan akan merasainya.
korang sendiri yg tentukan sama ada cinta itu membahagiakan @ hanya mendukakan
korang pilih untuk letakkan cinta korang di tempat yg mana
Assalamualaikum

kata orang
cinta itu buta
derita? atau bahagia?:a1:

(Kenapa tiba2 jiwang ni????)huh plik benor..
hehe
ok some tips tuk korang kat bawah ni
Tinggalkn je dia JIKA...

:64:Penipu
Apa si dia penipu??Dah berapa kali korang kena tipu dengan dia? Lebih 5 kali?10 kali? Apa tunggu lagi? Tinggalkan je pasangan mcam ni,..skrang dia dah tipu berkali2,,xmustahil dia akan tipu korang lepas kawen nanti jugak.!! be careful girl n boy. Ada yang lebih baik untuk korang lagi..:)


:61:Curang
Perkataan curang ni menyakitkan. Betul x? Sapa suka kekasih dia curang? Angkat tangan.! silap2 ada yg angkat kaki!!!huhu..kalau sekali dia curang mgkin bleh bagi peluang kedua. Tapi ada ke yg sanggup nk bagi peluang kedua? Tinggalkn je dia sebab xda faedah pn. Dia xikhlas nk kwan dgn korang..Fikir la baik2.


:64:Ego n Pentingkan diri
X habis2 dgn sikap ego n pentingkan diri dia tu..Suma dia yang betul, dia salah pun dia btul, kita salah mmg kita slah la..patut ek? Apa salahnya kalau mengaku salah? juz say sorry! susah ker? haih..xpaham tul dgn org mcam ni..kalau selalu mcam ni mmg mkan ati laa.. masih nak truskan dgn org sangat ego?korang pilihla. :)



siapa pun pilihan kita mestila yg terbaik untuk kita bukan yg terbalik tuk kita ok.
janganla harapkan sorang ja nk stay kn hubungan tu.
yg sorang lagi ikut ati dia ja
Tepuk Dada Tanya Selera
:59:

Terima kasih kerana sudi baca n komen entri ni..:)

4 mari menari bersama Bella:

Eena Arrina said...

pening pkir sal cinta....cm na pengsan je..heeee :P
btw, ena folow sini. jom folow ena lau sudi :)

Bella Roast Almond said...

he..ok..besa la cinta xpnah mati

Sarah Mohd Saleh said...

yess dah bole jd dr.chenta nihhh.. ;)

Bella Roast Almond said...

hehehe..cam lawak ja..:)
pndai2 ja sarah ni

copyright 2011 @ All right reserved by Iman Nabella