Rezeki Allah s.w.t itu LUAS..Jangan pernah putus asa. Usaha selagi mampu, ada yang akan membantu ...

Berhenti berharap


Assalamualaikum n holaaaaa

Dialog

A : Saya xsuka awak!

B : Tapi, saya suka awak.

A : Awak ni gila ke? Saya xcantik pun. (konon merendah diri):p

B : Ye, saya gilakan awak.."Sesungguhnya cinta itu xmengenal rupa".

A : Tapi awak tahu x kalau "Cinta tu semestinya memiliki"?

B : Ermm,,tapi apa salahnya kalau saya berusaha untuk memiliki awak?Awak tahu x, "seseorang yg sedang bercinta adalah seperti pemburu".?

A : Kenapa awak xnak faham yg saya xsuka awak? Awak mesti tak tahu kan? Biar saya beritahu, "Cinta yg dicari adalah baik tetapi cinta yg didapati tanpa dicari adalah lebih baik".

B : Emmmm....(terdiam)

A : Cinta untuk dinikmati bukan untuk ditangisi. Saya hargai perasaan cinta yg lahir dari hati awak untuk saya tapi saya xmampu memberikan sekeping hati saya pada awak sebab telah saya berikannya kepada suami saya. Janganlah hancurkan mahligai yg telah kami bina bersama. Saya gembira dengan kehidupan saya sekarang. Berikanlah hati awak tu kepada seseorang yg lebih berhak. Jodoh awak dah ada depan mata..Jangan sekat kehadirannya. Selamat tinggal.


p/s: Berhentilah berharap tuk memiliki hatinya. Percaya pada jodoh dan qada dan qadar.

Sori
Daa twink twink

Terima kasih kerana sudi baca n komen entri ni..:)

0 mari menari bersama Bella:

copyright 2011 @ All right reserved by Iman Nabella