Rezeki Allah s.w.t itu LUAS..Jangan pernah putus asa. Usaha selagi mampu, ada yang akan membantu ...

Tip tackle 'abg' n 'akak' pendiam..:)

Assalamualaikum...
hal cam ni msti pnah jdi kat sapa2 kn???
aku sndri pun pnah jd cam ni..hhehehe
ssah gak rupanya nak tackle owg pendiam ni..
bak kta owg lg sng pikat owg ckap byak..(ye la tuu)..:p..pas tu dia ckp kta lak diam..:D
ok la..nak kgsi cikit la tip yg mnarik ni..(menarik ker?? myampah i..hehe)

  • Mula2 sekali..bg syuman yg pling manis kat owg tuu..nak lg manis korang mkn or minum gula cikit..(grau2 ja).. 
  • Pas tu tackle kwan2 dia..haa! bkn sya suh kapel dgn kwan dia tp merisik tentang 'si dia' kat kwan2 dia la..kan senang..(nanti klau p tnya dia malu2 itik lak kn)..hehe
  • Bila dah tahu satu kelebihan 'si dia' yg pling hbat..apa tgu lg?? korang buat2 la minta tlg kat dia..(cth; seluar or kain korang koyak, minta la 'si dia' tlg jhitkan..twink twink..hehe
  • Haa..dh nk mula knal tuu...sbg blas budi tlg korang tdi, korang belanja la 'si dia' apa2..(cth; aiskrim ka? nasi ka? air ka?..eh apa2 pn blh la tp jgn mendesak lak, slap2 mkan penampar jap g,,:D
  • Esok dan lbh krang seminggu, bila terserempak jaa..juz snyum..:)..jgn tgur lg..(jual mhal jap jer..)
  • Pas tu..korang ajak dia kuar mkan2..msa ni tnya abis-abisan la..sure dia pun akan byk ckp..slap ari bulan dia akan soal korang balik..good news tuu kan..
p/s: bkwan la dulu..cuba selami lautan dlam ati tuu..bila dah wujud rasa ANEH dalam hati tuu.. Tudia kawen trus la..hahahahaha
Selamat mencuba!!twink twink

Terima kasih kerana sudi baca n komen entri ni..:)

2 mari menari bersama Bella:

awkbqnmot said...

wahh..menarik..nak cuba laa.hehe

Bella Roast Almond said...

smoga awak berjaya!!

copyright 2011 @ All right reserved by Iman Nabella