Rezeki Allah s.w.t itu LUAS..Jangan pernah putus asa. Usaha selagi mampu, ada yang akan membantu ...

Nak kongsi...

assalamualaikum..

ari ni ak da bnd ckt nk kgsi,,sjak yg ak tlis 2 thn lalu..msa 2 ak xtau napa dgn ak..jari jemari ak trus mnri d ats shelai krtas..cewahhh..

Bagaikan lalang yang tumbuh
aku tidak perasan akan kehadirannya
Setiap waktu yg berkunjung 
tidak terselit dirinya di situ
Pertama kali ku lihat
Aku tertanya2 apa istimewanya dia??
Hanya kedengaran angin berbisik agar menerimanya
Namun tidak ak endahkan kerana 
ada yg lain menaruh hati
Tapiii
Seperti pohon yg baru berbunga
Aku mengenalinya juga
Kami semakin rapat
hingga ada rasa rindu bila berjauhan
hingga da rsa cemburu bila melihat dia bersama yg lain
hingga rsa itu semakin menyesakkan dada
Akhirnya..
Dia dah pn jdi milik ak..
Rupanya..
Kami pnya rsa yg sama
Kini ak faham kalau kasih tuu xknal sesiapa..
Goodbye pda yg menaruh hati..

love him

huhhhuhu..ni kalu cikgu BM ak bca mst dia kta "ikut ska ja bhsa awak"..hahaahaha..
ak mmg ska uat sajak ikt ska ati aku..ayat2 tuu dtg time tuu..so yg tuu la aku tlis...k la enjoy it..daaaa

Terima kasih kerana sudi baca n komen entri ni..:)

0 mari menari bersama Bella:

copyright 2011 @ All right reserved by Iman Nabella